[post-date]
Μετά τα προβλήματα που έχουν ανακύψει στην διασύνδεση φαρμακείων (API) και τα ερωτήματα που υπέβαλε ο ΠΦΣ η ΗΔΙΚΑ απέστειλε το παρακάτω e-mail:
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι κατά τη σημερινή πρώτη ημέρα πλήρους λειτουργίας της ακύρωσης των ταινιών γνησιότητας των φαρμάκων διαπιστώθηκε το ακόλουθο φαινόμενο:
Ορισμένοι φαρμακοποιοί μετά το σκανάρισμα της ταινίας γνησιότητας του φαρμάκου στην Η/Σ όταν λαμβάνουν το μήνυμα ότι η παρούσα ταινία είναι άκυρη ή δεν υπάρχει στο σύστημα του ΕΟΦ , και ενώ έχουν επικολλήσει την ταινία του φαρμάκου στην συνταγή, τροποποιούν, πληκτρολογώντας, το τέλος της ταινίας γνησιότητας (π.χ από ………115 σε ………116) που πιθανόν την βρίσκουν διαθέσιμη και συνεχίζουν την εκτέλεση της συνταγής.
Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθεί αφενός μεγάλο πρόβλημα κατά την εκκαθάριση της συνταγής λόγω ασυμφωνίας του κουπονιού που θα σκαναριστεί στην ΚΜΕΣ για την πληρωμή τους και του κουπονιού που υπάρχει καταχωρημένο στην εφαρμογής της Η/Σ και αφετέρου θα δημιουργηθεί πρόβλημα σε άλλους φαρμακοποιούς, οι οποίοι δεν θα μπορούν να ακυρώσουν ταινίες γνησιότητας σε κουτιά που πραγματικά έχουν στο φαρμακείο τους (αφού λάθος θα φαίνονται ως ακυρωμένα).
Για το λόγο αυτό θα σας προτείναμε να ενημερώσετε τους φαρμακοποιούς ότι δεν μπορούν να αλλάζουν στην Η/Σ τα στοιχεία της ταινίας γνησιότητας που ήδη έχουν επικολλήσει στη συνταγή προς εκτέλεση.
Δεν υπαρχουν σχολια ακομα
Γινεται ο πρωτος που θα σχολιασει